01. Pridobite

Pridobite nove stranke z manjšimi stroški. Odkrijte, kdo kupuje vaše izdelke in kakšni so njihovi nakupni motivi. Nato svojo ponudbo predstavite ob pravem času, na pravem mestu.

VEČ

02. Zadržite

Povečajte zvestobo in prihodke od obstoječih strank. Pokažite jim, da vam je MAR. Osvojite njihova srca in si zagotovite, da se bodo rade vračale in pogosteje nakupovale.

VEČ

03. Rastite

Povečajte prodajo vaših izdelkov in storitev! Ko slišimo 'to se ne da', je to za nas izziv. Priložnosti pogosto vidimo tam, kjer drugi vidijo ovire. Določite cilj - skupaj ga bomo dosegli.

VEČ

OHRANJANJE STRANK

Povečajte prodajo obstoječim strankam.

Verjamemo v moč vezi med ljudmi, saj so osnova za dobre rezultate. Tako kot v zasebnem življenju, pa je tudi zdravje poslovnih odnosov odvisno od nenehnega negovanja. In to ne samo ob rojstnih dnevih ali božiču, temveč skozi celo leto. Vsak stik šteje.

Začnite na začetku. Spoznajte svoje stranke: ugotovite, kdo so, zakaj kupujejo pri vas in kakšne potrebe imajo. Vključite jih v dialog prek vseh vaših kanalov in kontaktnih točk. Ponudbo personalizirajte glede na njihove potrebe.

Poglobite odnose z vašimi najbolj zvestimi strankami – zapomnite si: 20 % vaših strank pomeni 80 % vaših prihodkov. Grajenje zaupanja ni lahka naloga, se pa nedvomno splača. Če želite stranke obdržati, poskrbite za to, da bodo vedele, da vam je MAR. Pripravite pameten načrt in se ga držite: poskrbite za to, da bodo vaše stranke zadovoljne in si povečajte delež njihove denarnice.

Večja vrednost nakupov strank
Manj prebegov strank h konkurenci
Večja zvestoba in zadovoljstvo strank
 
In kaj je vaš marketinški izziv?
Oglasite se na kavo (ali čaj, če vam je ljubši :)) - veseli smo novih izzivov.

Kontaktirajte nas