01. Pridobite

Pridobite nove stranke.  Spoznajte, kdo so vaše stranke, nagovorite njihove potrebe in rešite njihove težave. Predstavite svojo zgodbo na izviren način: bodite ob pravem času na pravem mestu.

VEČ

02. Zadržite

Okrepite odnose z obstoječimi strankami. Pokažite jim, da vam je MAR: spoznajte in navdušite jih, rešite njihove izzive, da se bodo k vam vračale z veseljem, vedno znova in znova. 

VEČ

03. Rastite

Spremembe se začnejo pri vaših zaposlenih. Sprostite skrite potenciale podjetja: ustvarite kulturo sodelovanja, okrepite odnose v kolektivu in ustvarite boljšo prihodnost za vse: za stranke, zaposlene in skupnost.

VEČ

Marketing & odnosi s strankami

Storitve

P

KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI

Povežite se s strankami, ki imajo iste vrednote. Vključite jih v dialog. Na vsakem koraku ustvarjajte dodano vrednost in gradite odnose z njimi.

VEČ

P

IZOBRAŽEVANJE

Za vodje, zaposlene in podjetniške time. Prisluhnite njihovim potrebam, okrepite zavzetost in odnose v kolektivu. 

VEČ

P

POSLOVNI COACHING

Ko potrebujete partnerja za razmišljanje, svež pogled na poslovni izziv ali nove ideje. Za vodje in podjetniške time.  

VEČ

P

KNJIGE

Za osebno in poslovno rast. Resnične zgodbe in praktični primeri, ki vam pomagajo svoje izzive ugledati v novi luči. 

VEČ

Reference

Naročniki o nas

"Za vse vas, ki ste pripravljeni …  V zadnjih 20 letih sem imel večkrat priložnost in čast sodelovati z Majo. Kot profesor, zaupnik in da, tudi kot učenec in se od nje učiti. Zelo sem ponosen na 'blue ocean' pristop, ki ga omogoča klientom. Če lahko zaupate človeku, ki vodi podjetje Rosen/Brown Direct in je prejemnik 28 Echo nagrad, verjemite, da ste vi in vaše podjetje lahko srečni, da jo imate na svoji strani. Srečno, Maja, tebi in tvojemu timu. Bodi sprememba, ki prinaša dobro in vrhunsko."

Richard G. Rosen
Direktor
Rosen

»Podjetje Spago je prineslo svež veter v naše razmišljanje. Ves čas nas spodbujajo, da izhajamo iz potreb strank, čeprav smo trgovec, ki želi čim bolje izpostaviti prednosti izdelkov in ponudbe, ki jo nudimo. Seveda je to prav, vendar pa ključno razliko naredi način in pristop, kako želimo to povedati strankam. Lahko govorimo o samemu sebi in naši ponudbi, lahko pa vse to predstavimo skozi potrebe stranke. Verjetno ni potrebno posebej omenjati, kaj so nam svetovali v agenciji Spago.

Še nekaj je, kar loči podjetje Spago od številnih drugih ponudnikov na trgu – predanost, srčnost, sveže ideje, ki jih vedno prinašajo na naša srečanja, neposrednost in odkritost.

S preteklimi projekti smo bili zadovoljni, z enim večjih projektov pa smo celo presegli optimistično zastavljene cilje.«

Mojca Avšič
Izvršna direktorica strateškega trženja
Mercator d.d.

»Banka Koper je novembra 2014 že drugič sodelovala s podjetjem Spago pri izvedbi prodajne akcije za pridobivanje novih komitentov in novih poslov. Z zadovoljstvom lahko povemo, da je Spago tudi tokrat v celoti izpolnil naša pričakovanja. Storitev podjetja Spago ocenjujemo na visoki kakovostni ravni, z veliko mero kreativnosti, sistematičnosti in prilagodljivosti. Z eno oceno, odlična podpora za izboljšanje prodaje.«

Mojca Hočevar
Pomočnica direktorja sektorja
Banka Koper

Maja je dragocena sogovornica za strateški marketing, ki nam je pomagala pri repozicioniranju, opredelitvi ponudbe vrednosti ter ključnih prodajnih prednosti. Če smo se prej soočali s težavami pri prodaji, sedaj vsak sestanek pomeni zaključeno prodajo. Ponujamo iste storitve, ampak na drugačen način … in to je tista sprememba, ki predstavlja ključ do uspeha. Hvala, Maja! :)

Barbara Bregar-Mrzlikar
Direktor
CEED Slovenija

4 razlogi za sodelovanje z Spagom:  Kreativni. Zanesljivi. Odzivni. Uspešni.

Boštjan Bregar
CEO
Marg UK, Zmagovalec izbora Najpodjetniška ideja 2014

»Majo poslovno poznam že 18 let. Kadar potrebujem nasvet v zvezi z akcijami, pri katerih je cilj direktni odziv, se najprej obrnem nanjo. Kot bivšo sodelavko pa so me pri njej vedno najbolj navdušili arhivi, iz katerih je bilo razvidno, da je vsako akcijo skrbno načrtovala in disciplinirano beležila stroške in učinke. ROI je bil in ostal motor, ki jo žene naprej, zato dobri rezultati pri projektih, ki se jih s svojo ekipo loteva, niso naključje, temveč logična posledica.«

Barbara Modic
Direktor
Pristop Media

»Odlike agencije Spago so hitrost, natančnost in temeljitost s katerimi se lotijo vsakega projekta. Njihova prednost je velika odzivnost, pri čemer zahteve naročnika vedno nadgradijo tudi s svojimi idejami, ki se ne ustavijo pri komunikacijskih orodjih, temveč posežejo tudi v povečanje prodajne učinkovitosti. Usmerjeni so v dolgoročno sodelovanje. Maja Golob s sodelavci je poslovni partner, na katerega se lahko zaneseš.«

Ana Žugelj Pavlovčič
IBM OTC CEE
Lek d.d., član skupine Sandoz

»V Sloveniji je zelo malo posameznikov ali podjetij, ki res vedo, kaj je to direktni marketing in ga znajo tudi v resnici izvajati. V primeru podjetja Spago to zanesljivo drži.

Moja prva izkušnja z njimi sega še v čase, ko sem bil direktor Sektorja za marketing na Telekomu Slovenije. Z njimi smo sodelovali, kljub temu da so prej delali za Simobil in jim seveda pomagali do precejšnjih uspehov. Tudi po mojem odhodu so nadaljevali z uspešnim sodelovanjem s Telekomovimi hčerinskimi podjetji, Teledatom …

Za razliko od mnogih drugih agencij različnih tipov jih odlikujejo ravno merljivi uspehi, nenazadnje pa so po mojih podatkih tudi edina slovenska agencija za direktni marketing, ki je za komunikacijsko odličnost pri projektu v sodelovanju z Lek d.d. prejela prestižno nagrado EFFIE.

Maja golob se odlikuje tudi po odmevnih člankih v Marketing Magazinu in Financah ter sodelovanju na strokovnih marketinških dogodkih.

Spago je prav gotovo pravi partner, če želite izboljšati učinkovitost svojih aktivnosti.«

Iztok Sila
MBA
Sila Consulting, marketinški direktor leta

»Agenciji prepustiš projekt, za katerega veš, da sam nimaš ustreznih resursov (kadrov, znanja, opreme) in od nje pričakuješ, da ga bo izpeljala vsaj tako dobro, kot bi si ga želel sam. Dosedanje projekte je agencija Spago - ne glede na stroge časovne omejitve - izpeljala zelo profesionalno in korektno, tako na konceptualni kot na izvedbeni ravni, sodelovanje z njimi pa je bilo prijetno in zaupanja vredno. Rezultat je bila učinkovita in k potrošniku usmerjena akcija in - kar je najpomembnejše - zadovoljni potrošniki. Verjamem, da bomo pri pripravah prihodnjih projektov še združili moči!«

Verena Golmajer
Brand Manager
Danone d.o.o.

»Na Spago se obrnemo pri izvedbi akcij pridobivanja strank. S koristnimi strokovnimi nasveti ter marketinškimi prijemi, ki izvirajo iz izkušenj, se učinkovitost direktne pošte ter s tem izplen akcije močno poveča. Všeč mi je, da si pred podajanjem konkretnih predlogov vzamejo čas in natančno proučijo problem in izdelek. Rezultat je kopica koristnih nasvetov, s katerimi povečujemo uspešnost komuniciranja s strankami.«

Marko Maher
Direktor
spletna POSTAJA d.o.o.

»V desetih letih sodelovanja z različnimi agencijami na različnih področjih trženja se mi je ob začetku sodelovanja z agencijo SPAGO prvič zgodilo, da me je nekdo iz agencije vprašal: »Kako pa merite REZULTATE vaših aktivnosti?«

To me je prepričalo, da smo izbrali vrhunsko agencijo, ki ne želi delati samo »lepih«, ampak predvsem prodajno učinkovitih akcij. SPAGO je agencija, ki svoje znanje in izkušnje zna ter želi prenesti tudi na svoje naročnike. Zmorejo razumeti čustva in razmišljanje potencialnih strank. To se izkaže prav pri vsakem projektu.«

Ksenja Hiti
CRM
Renault Nissan Slovenija, d.o.o.

»Spago je partner podjetja Teledat že več kot dve leti. Sodelovati smo pričeli pri promociji poslovnega imenika bizi.si, kjer smo imeli visoka pričakovanja, ki pa jih je Spago upravičil. Z njihovim inovativnim pristopom in objavo e-knjige so nam pomagali okrepiti prepoznavnost izdelka, pridobiti potencialne stranke in dvigniti prodajo.

Sodelovanje smo nadaljevali pri komuniciranju TIS-a (Telefonski imenik Slovenije), kjer smo s svežimi grafičnimi idejami kot tudi z novim načinom podajanja vsebin vzbudili pozornost.

Spago ime združuje kreativnost, inovativnost in drznost. In to so odlike najboljših.«

Petra Podlipnik Pelcar
MBA Področje za prodajo
Teledat d.o.o.

»Sodelovanje z agencijo Spago je ne le prijetno, ampak vedno in predvsem učinkovito. Odlikuje jih ciljna usmerjenost, veliko izkušenj in znanja ter vrhunska izvedba, ki postavi piko na i.«

Peter Curk
Direktor marketinga
Si.mobil d.d.

»Spago odlikuje strokovnost, sistematičnost in konsistentnost pri uresničevanju marketinških strategij, ki ne pozna kompromisov. Kar nekajkrat smo se, ko smo proučili njihove rešitve, soočili z ugotovitvijo »to pa znamo tudi sami«, ampak skrivnost uspeha je v konsistentnosti v komunikaciji in implementaciji postavljenih konceptov in načel, od katerih se ne odstopa.

Donosi so visoki in stabilni skozi daljše obdobje, investicija pa več kot poplačana, če se načelom, ki jih je podjetje implementiralo prek sodelovanja s Spagom, vztrajno sledi.«

Igor Žabot
Izvršni direktor
Studio Moderna d.o.o.

»S celostno prenovo komunikacijskih orodij in vsebinsko nadgradnjo komunikacije iz izrazito tehnične v komunikacijo, ki gradi na vrednosti za stranko, nam je Spago pomagal do večje prepoznavnosti podjetja in blagovne znamke Fumis pri ciljni javnosti.

Z vzpostavitvijo neposrednega, kontinuiranega dialoga s strankami smo se v komunikaciji premaknili iz pozicije »dobavitelja« v »partnerja«, povečali število in kvaliteto prodajnih priložnosti ter ustvarili pozitiven učinek na prodajni rezultat.«

Massimo Makovac
Direktor
Atech d.o.o.

''V Atlantisu smo iskali notranje rezerve za povečanje prodaje. Zavedamo se namreč, da ima kakovostna storitev in kakovostna obravnava strank velik vpliv na zadovoljstvo strank, njihovo zvestobo in posledično tudi porabo. Izziva smo se lotili strateško, za partnerja pa izbrali Spago. S skrbno načrtovanimi aktivnostmi izobraževanja in motiviranja zaposlenih, ter z aktivnim vključevanjem zaposlenih v pospeševanje prodaje nam je uspelo povečati porabo obiskovalcev, tako pri segmentu obstoječih kot tudi novih strank.''

Miha Rakar
Director
Atlantis Water Park and Millenium Sports Center, BTC d.d.

Vsaj 7 razlogov je, da sodelujemo z agencijo Spago:
1. Ker njihove ideje prinašajo odlične prodajne rezultate.
2. Ker ob katerem koli času prisluhnejo našim željam in jih uresničijo.
3. Ker vedno dobimo točno to, kar smo imeli v mislih.
4. Ker jih ni treba nikoli »gnjavit«.
5. Ker imajo svetlobno hiter odzivni čas.
6. Ker projekte vodijo suvereno in samostojno.
7. Ker je sodelovanje z njimi zabavno in ne naporno.

Matej Valenčič
direktor
Global M d.o.o.

Aktualno

30 Mar 2020

V teh časih vse teče počasneje, tudi posel. Nihče ne ve, koliko časa bodo razmere trajale, niti kako bo, ko se bodo umirile. Lahko objokujemo stare čase in se smilimo sami sebi, ali pa se vprašamo, kako lahko trenutno situacijo obrnemo sebi v prid. 

16 Mar 2020

Vam je mar, kakšno sled puščate za seboj? 87 odstotkov potrošnikov meni, da bi morala podjetja posvečati enako ali večjo pozornost interesom družbe, kot jo posvečajo lastnim poslovnim interesom. Dobiček podjetja in sreča delničarjev pač ne more in ne sme biti več edini in najpomembnejši cilj.  

13 Mar 2020

Spodbujanje dela od doma je eno od priporočil za preventivno zaščitno ravnanje, ki lahko pomaga pri upočasnitvi širjenja koronavirusa. 

20 Aug 2018

Ko pri naročnikih izvajam delavnice, v prvem koraku vedno naredim posnetek oz. diagnozo stanja. V praksi to pomeni sestanek z direktorjem, ki precej natančno opiše izzive, s katerimi se v podjetju soočajo, in pretekle aktivnosti, razgovori pa se tudi o morebitnih vzrokih za trenutno stanje.

20 Jun 2018

Priznam, jaz sem dolgo časa bila, zato je bil dopust zame kazen. Ko sem si letos poleti vzela 30 dni dopusta, sem naletela na zelo različne odzive, od 'tebi pa res velja' in 'ja, to si vi, privatniki, lahko privoščite' do 'zakaj že prej nisi tega prakticirala?' in 'kaj boš pa počela toliko časa, a ti ne bo dolgčas?' …

20 Mar 2018

Kaj imajo skupnega izdelek za lajšanje bolečin v hrbtenici, knjiga za ženske in agencija za direktni marketing? Na prvi pogled mogoče nič, v resnici pa zelo veliko. Ampak pojdimo lepo po vrsti.

13 Jan 2018

Živimo v digitalnem svetu, v katerem se meja med poklicnim in zasebnim življenjem vedno bolj briše. S pametnimi telefoni, e-pošto in internetom smo povezani in na razpolago 24 ur na dan, stopnja stresa v življenju pa s tem narašča.