01. Pridobite

Pridobite nove stranke z manjšimi stroški. Odkrijte, kdo kupuje vaše izdelke in kakšni so njihovi nakupni motivi. Nato svojo ponudbo predstavite ob pravem času, na pravem mestu.

PRVI KORAK

02. Zadržite

Povečajte zvestobo in prihodke od obstoječih strank. Pokažite jim, da vam je MAR. Osvojite njihova srca in si zagotovite, da se bodo rade vračale in pogosteje nakupovale.

NADALJUJTE

03. Rastite

Povečajte prodajo vaših izdelkov in storitev! Ko slišimo 'to se ne da', je to za nas izziv. Priložnosti pogosto vidimo tam, kjer drugi vidijo ovire. Določite cilj - skupaj ga bomo dosegli.

KAKO ZAČETI

Agencija za direktni marketing

Koraki do uspeha

 
1
DIAGNOZA
Odkrijte, kdo so vaše stranke, zakaj kupujejo od vas, kakšne težave imajo in kako jim vi oz. vaš izdelek lahko pri tem pomaga – bolje, hitreje, ceneje od konkurence.
 
2
REŠITEV
Zemljevid do src vaših strank. Načrt s preizkušenimi procesi in orodji, ki vam bodo korak za korakom pomagali doseči vaše marketinške in prodajne cilje hitreje, z nižjimi stroški.
 
3
IZVEDBA
Aktivnosti z neposrednim odzivom, izobraževanje zaposlenih in svetovanje oz. kombinacija vsega naštetega – vse, kar potrebujete za dosego vaših ciljev.
4
OPTIMIZACIJA
Izboljšajte to, kar že počnete, povečajte število kontaktov in okrepite prodajo. Zato aktivnosti ves čas merimo, spremljamo in izboljšujemo. Vse dokler ne dosežete ciljev.

Rešitve

P

DIREKTNI MARKETING

1:1 komuniciranje, najučinkovitejši pogovor z vašimi strankami. Ustvarite ciljne, personalizirane kampanje in dosezite vaše cilje z minimalnimi stroški.

VEČ

P

VSEBINSKI MARKETING

Vaši znamki pomagamo spregovoriti v jeziku vaših strank. Vaš izdelek predstavimo tako, da nagovori potrebe vaših strank, niza razloge ZA in jih prepriča k nakupu. Zdaj.

VEČ

P

PROGRAMI ZVESTOBE

Vaše stranke so vaše največje bogastvo. Ustvarite ciljne in personalizirane kampanje, krepite zvestobo vaših strank ter zmanjšajte prebege h konkurenci.

VEČ

P

DIGITALNI MARKETING

Povečajte učinkovitost spletnih aktivnosti. Pridobite kvalitetnejše kontakte, povečajte konverzijo in zmanjšajte stroške na pridobljeno stranko.

VEČ

P

GLAS STRANK

Če ne poznate svojih strank, potem ne morete vedeti, kaj potrebujejo. Odkrijte njihove težave, česa si zares želijo in spoznajte, kaj si v resnici mislijo o vas.

VEČ

P

POSPEŠEVANJE PRODAJE

Povečajte prodajo z atraktivnimi ponudbami, povežite spletne in tradicionalne kanale, izboljšajte vaš prodajni dialog – zagotavljamo vam odlične rezultate.

VEČ

P

IZOBRAŽEVANJA

Spremenite vaše zaposlene v učinkovit prodajni stroj. Izboljšajte njihove komunikacijske in prodajne veščine ter povečajte prihodke od prodaje.

VEČ

P

SVETOVANJE

Poskrbimo za to, da delate prave stvari na pravi način. Povečajte prihodke od prodaje, zmanjšajte stroške na pridobljeno stranko in dvignite učinkovitost poslovanja.

VEČ

Naročniki

Naročniki o nas

»Podjetje Spago je prineslo svež veter v naše razmišljanje. Ves čas nas spodbujajo, da izhajamo iz potreb strank, čeprav smo trgovec, ki želi čim bolje izpostaviti prednosti izdelkov in ponudbe, ki jo nudimo. Seveda je to prav, vendar pa ključno razliko naredi način in pristop, kako želimo to povedati strankam. Lahko govorimo o samemu sebi in naši ponudbi, lahko pa vse to predstavimo skozi potrebe stranke. Verjetno ni potrebno posebej omenjati, kaj so nam svetovali v agenciji Spago.

Še nekaj je, kar loči podjetje Spago od številnih drugih ponudnikov na trgu – predanost, srčnost, sveže ideje, ki jih vedno prinašajo na naša srečanja, neposrednost in odkritost.

S preteklimi projekti smo bili zadovoljni, z enim večjih projektov pa smo celo presegli optimistično zastavljene cilje.«

Mojca Avšič
Izvršna direktorica strateškega trženja
Mercator d.d.

»Banka Koper je novembra 2014 že drugič sodelovala s podjetjem Spago pri izvedbi prodajne akcije za pridobivanje novih komitentov in novih poslov. Z zadovoljstvom lahko povemo, da je Spago tudi tokrat v celoti izpolnil naša pričakovanja. Storitev podjetja Spago ocenjujemo na visoki kakovostni ravni, z veliko mero kreativnosti, sistematičnosti in prilagodljivosti. Z eno oceno, odlična podpora za izboljšanje prodaje.«

Mojca Hočevar
Pomočnica direktorja sektorja
Banka Koper

Maja je dragocena sogovornica za strateški marketing, ki nam je pomagala pri repozicioniranju, opredelitvi ponudbe vrednosti ter ključnih prodajnih prednosti. Če smo se prej soočali s težavami pri prodaji, sedaj vsak sestanek pomeni zaključeno prodajo. Ponujamo iste storitve, ampak na drugačen način … in to je tista sprememba, ki predstavlja ključ do uspeha. Hvala, Maja! :)

Barbara Bregar-Mrzlikar
Direktor
CEED Slovenija

4 razlogi za sodelovanje z Spagom:  Kreativni. Zanesljivi. Odzivni. Uspešni.

Boštjan Bregar
CEO
Marg UK, Zmagovalec izbora Najpodjetniška ideja 2014

»Odlike agencije Spago so hitrost, natančnost in temeljitost s katerimi se lotijo vsakega projekta. Njihova prednost je velika odzivnost, pri čemer zahteve naročnika vedno nadgradijo tudi s svojimi idejami, ki se ne ustavijo pri komunikacijskih orodjih, temveč posežejo tudi v povečanje prodajne učinkovitosti. Usmerjeni so v dolgoročno sodelovanje. Maja Golob s sodelavci je poslovni partner, na katerega se lahko zaneseš.«

Ana Žugelj Pavlovčič
IBM OTC CEE
Lek d.d., član skupine Sandoz

»Majo poslovno poznam že 18 let. Kadar potrebujem nasvet v zvezi z akcijami, pri katerih je cilj direktni odziv, se najprej obrnem nanjo. Kot bivšo sodelavko pa so me pri njej vedno najbolj navdušili arhivi, iz katerih je bilo razvidno, da je vsako akcijo skrbno načrtovala in disciplinirano beležila stroške in učinke. ROI je bil in ostal motor, ki jo žene naprej, zato dobri rezultati pri projektih, ki se jih s svojo ekipo loteva, niso naključje, temveč logična posledica.«

Barbara Modic
Direktor
Pristop Media

»V Sloveniji je zelo malo posameznikov ali podjetij, ki res vedo, kaj je to direktni marketing in ga znajo tudi v resnici izvajati. V primeru podjetja Spago to zanesljivo drži.

Moja prva izkušnja z njimi sega še v čase, ko sem bil direktor Sektorja za marketing na Telekomu Slovenije. Z njimi smo sodelovali, kljub temu da so prej delali za Simobil in jim seveda pomagali do precejšnjih uspehov. Tudi po mojem odhodu so nadaljevali z uspešnim sodelovanjem s Telekomovimi hčerinskimi podjetji, Teledatom …

Za razliko od mnogih drugih agencij različnih tipov jih odlikujejo ravno merljivi uspehi, nenazadnje pa so po mojih podatkih tudi edina slovenska agencija za direktni marketing, ki je za komunikacijsko odličnost pri projektu v sodelovanju z Lek d.d. prejela prestižno nagrado EFFIE.

Maja golob se odlikuje tudi po odmevnih člankih v Marketing Magazinu in Financah ter sodelovanju na strokovnih marketinških dogodkih.

Spago je prav gotovo pravi partner, če želite izboljšati učinkovitost svojih aktivnosti.«

Iztok Sila
MBA
Sila Consulting, marketinški direktor leta

»Agenciji prepustiš projekt, za katerega veš, da sam nimaš ustreznih resursov (kadrov, znanja, opreme) in od nje pričakuješ, da ga bo izpeljala vsaj tako dobro, kot bi si ga želel sam. Dosedanje projekte je agencija Spago - ne glede na stroge časovne omejitve - izpeljala zelo profesionalno in korektno, tako na konceptualni kot na izvedbeni ravni, sodelovanje z njimi pa je bilo prijetno in zaupanja vredno. Rezultat je bila učinkovita in k potrošniku usmerjena akcija in - kar je najpomembnejše - zadovoljni potrošniki. Verjamem, da bomo pri pripravah prihodnjih projektov še združili moči!«

Verena Golmajer
Brand Manager
Danone d.o.o.

»Na Spago se obrnemo pri izvedbi akcij pridobivanja strank. S koristnimi strokovnimi nasveti ter marketinškimi prijemi, ki izvirajo iz izkušenj, se učinkovitost direktne pošte ter s tem izplen akcije močno poveča. Všeč mi je, da si pred podajanjem konkretnih predlogov vzamejo čas in natančno proučijo problem in izdelek. Rezultat je kopica koristnih nasvetov, s katerimi povečujemo uspešnost komuniciranja s strankami.«

Marko Maher
Direktor
spletna POSTAJA d.o.o.

»V desetih letih sodelovanja z različnimi agencijami na različnih področjih trženja se mi je ob začetku sodelovanja z agencijo SPAGO prvič zgodilo, da me je nekdo iz agencije vprašal: »Kako pa merite REZULTATE vaših aktivnosti?«

To me je prepričalo, da smo izbrali vrhunsko agencijo, ki ne želi delati samo »lepih«, ampak predvsem prodajno učinkovitih akcij. SPAGO je agencija, ki svoje znanje in izkušnje zna ter želi prenesti tudi na svoje naročnike. Zmorejo razumeti čustva in razmišljanje potencialnih strank. To se izkaže prav pri vsakem projektu.«

Ksenja Hiti
CRM
Renault Nissan Slovenija, d.o.o.

»Spago je partner podjetja Teledat že več kot dve leti. Sodelovati smo pričeli pri promociji poslovnega imenika bizi.si, kjer smo imeli visoka pričakovanja, ki pa jih je Spago upravičil. Z njihovim inovativnim pristopom in objavo e-knjige so nam pomagali okrepiti prepoznavnost izdelka, pridobiti potencialne stranke in dvigniti prodajo.

Sodelovanje smo nadaljevali pri komuniciranju TIS-a (Telefonski imenik Slovenije), kjer smo s svežimi grafičnimi idejami kot tudi z novim načinom podajanja vsebin vzbudili pozornost.

Spago ime združuje kreativnost, inovativnost in drznost. In to so odlike najboljših.«

Petra Podlipnik Pelcar
MBA Področje za prodajo
Teledat d.o.o.

»Sodelovanje z agencijo Spago je ne le prijetno, ampak vedno in predvsem učinkovito. Odlikuje jih ciljna usmerjenost, veliko izkušenj in znanja ter vrhunska izvedba, ki postavi piko na i.«

Peter Curk
Direktor marketinga
Si.mobil d.d.

»Spago odlikuje strokovnost, sistematičnost in konsistentnost pri uresničevanju marketinških strategij, ki ne pozna kompromisov. Kar nekajkrat smo se, ko smo proučili njihove rešitve, soočili z ugotovitvijo »to pa znamo tudi sami«, ampak skrivnost uspeha je v konsistentnosti v komunikaciji in implementaciji postavljenih konceptov in načel, od katerih se ne odstopa.

Donosi so visoki in stabilni skozi daljše obdobje, investicija pa več kot poplačana, če se načelom, ki jih je podjetje implementiralo prek sodelovanja s Spagom, vztrajno sledi.«

Igor Žabot
Izvršni direktor
Studio Moderna d.o.o.

»S celostno prenovo komunikacijskih orodij in vsebinsko nadgradnjo komunikacije iz izrazito tehnične v komunikacijo, ki gradi na vrednosti za stranko, nam je Spago pomagal do večje prepoznavnosti podjetja in blagovne znamke Fumis pri ciljni javnosti.

Z vzpostavitvijo neposrednega, kontinuiranega dialoga s strankami smo se v komunikaciji premaknili iz pozicije »dobavitelja« v »partnerja«, povečali število in kvaliteto prodajnih priložnosti ter ustvarili pozitiven učinek na prodajni rezultat.«

Massimo Makovac
Direktor
Atech d.o.o.

Vsaj 7 razlogov je, da sodelujemo z agencijo Spago:
1. Ker njihove ideje prinašajo odlične prodajne rezultate.
2. Ker ob katerem koli času prisluhnejo našim željam in jih uresničijo.
3. Ker vedno dobimo točno to, kar smo imeli v mislih.
4. Ker jih ni treba nikoli »gnjavit«.
5. Ker imajo svetlobno hiter odzivni čas.
6. Ker projekte vodijo suvereno in samostojno.
7. Ker je sodelovanje z njimi zabavno in ne naporno.

Matej Valenčič
direktor
Global M d.o.o.

''V Atlantisu smo iskali notranje rezerve za povečanje prodaje. Zavedamo se namreč, da ima kakovostna storitev in kakovostna obravnava strank velik vpliv na zadovoljstvo strank, njihovo zvestobo in posledično tudi porabo. Izziva smo se lotili strateško, za partnerja pa izbrali Spago. S skrbno načrtovanimi aktivnostmi izobraževanja in motiviranja zaposlenih, ter z aktivnim vključevanjem zaposlenih v pospeševanje prodaje nam je uspelo povečati porabo obiskovalcev, tako pri segmentu obstoječih kot tudi novih strank.''

Miha Rakar
Director
Atlantis Water Park and Millenium Sports Center, BTC d.d.

Novice

11 Apr 2016

Odgovor je na dlani: da se k vam vračajo, kupujejo pogosteje, porabijo pri vas več denarja, vas priporočajo prijateljem in hvalijo na družbenih omrežjih. Kaj pa dejansko naredite za to?

9 Sep 2015

V čem je skrivnost uspeha? Pravzaprav je ni. Vse je tako zelo preprosto, da lahko uspe tudi vam.

27 Aug 2015

Zakaj je danes VSE direktni marketing, kako delati prave stvari na pravi način in kako poskrbeti za to, da se bodo vaši kupci vedno radi vračali k vam.

22 Jun 2015

Vse napore so vložili v maksimiranje zadovoljstva na točkah, ki so jih stranke označile kot ključne za sprejemanje nakupnih odločitev

15 Jun 2015

Ustanovitelja podjetja Peppers & Rogers Group izpostavljata
7 lastnosti, po katerih se uspešna podjetja razlikujejo od neuspešnih.

15 Jun 2015

Določite ciljno skupino, ugotovite, kaj za vaše stranke pomeni "vrednost" in presezite njihova pričakovanja.

11 Jun 2015

Pripravite h kupcem usmerjeno strategijo, s katero boste zgradili lastno listo e-naslovov oseb, ki jih zanimajo izdelki in stortive vašega podjetja.

Spremljajte nas!

Naročite se na e-novice – če želite prodati več, se splača.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Vpišite znake, ki so prikazani na sliki.