Okrepite zvestobo strank z učinkovitimi marketinškimi rešitvami
V svetu, kjer je izbire več kot kdajkoli prej, postaja zvestoba strank ena ključnih konkurenčnih prednosti. Pravilo 80/20 pravi, da 80 % prihodkov prihaja od obstoječih strank. Kljub temu pa kar 68 % strank odide, ker čutijo, da jih podjetje ne ceni. Z našimi rešitvami poskrbimo, da vaše stranke ne le ostanejo – ampak se vedno znova vračajo k vam, kupujejo več in pogosteje.
Z učinkovitimi marketinškimi strategijami, programi zvestobe in ciljno komunikacijo vam pomagamo graditi dolgoročne odnose in povečati vrednost vsake stranke.
- Celostne marketinške strategije
Snujemo in izvajamo strateško usmerjene marketinške aktivnosti, ki temeljijo na podatkih, vedenju kupcev in aktualnih trendih. S kombinacijo digitalnega marketinga, vsebinskih pristopov in ciljnega oglaševanja gradimo odnose, ki presegajo enkraten nakup.
- Programi zvestobe
Oblikujemo prilagojene programe zvestobe, ki spodbujajo dolgoročno angažiranost in povečujejo vrednost stranke. Naj gre za točkovne sisteme, ekskluzivne ugodnosti ali personalizirane nagrade – poskrbimo, da se vaši kupci počutijo cenjene.
- Komunikacijske akcije z učinkom
Prava sporočila, ob pravem času, na pravem kanalu. Razvijamo ciljno usmerjene komunikacijske kampanje (e-poštni marketing, SMS, družbena omrežja, direktna sporočila), ki ohranjajo stik s strankami in gradijo zaupanje v vašo blagovno znamko.
Koristi:
- Povečanje vrednost strank (CLV – customer lifetime value)
- Znižanje stroškov pridobivanja strank (CAC – customer acquisition cost)
- Stabilna rast prihodkov
- Manjša občutljivost na konkurenco
- Dolgoročna rast in stabilnost blagovne znamke
- Boljše ravnovesje med poslovnim in zasebnim življenjem
Želite, da bi stranke pri vas kupovale več in pogosteje?
Stopite v stik in rezervirajte brezplačen posvet.
