Delimo znanje in izkušnje:

Feb
2020
Podjetniški zajtrk bizi.si
TS media, Ljubljana

»Namesto, da se ukvarjate s tem, kako strankam prodati vaše izdelke, razmišljajte raje o tem, kako jim lahko pomagate rešiti njihov problem,« je bila misel, s katero je naša Maja Golob zaključila druženje, na katerem se je zbralo 43 udeležencev. S Petro Podlipnik (TS media) sta govorili o 5 najpogostejših napakah, ki jih počnejo podjetja pri pridobivanju strank in kako se jim izogniti. Več idej najdete v knjigi Ne čakaj na stranke

Jan
2020
Knjižna čajanka Združenja Manager
Hotel Union, Ljubljana

Več kot 500 članov Združenja manager se je zbralo na januarskem srečanju, svoja dela pa so predstavili tudi člani, avtorji knjig - med njimi tudi naša Maja s knjižno uspešnico Ne čakaj na vikend in novo, še toplo Ne čakaj na stranke, namenjeno vodjem, ki si želijo okrepiti odnose s strankami in ekipo.
Foto: Združenje manager

Jun
2019
Izzivi managerjev
Triglav Lab, Ljubljana

Managerji in podjetniki se vsak dan sprašujemo številna vprašanja o poslu, rasti, sodelavcih, razvoju,... A ob vseh teh izzivih enega vprašanja ne bi smeli izpustiti: smo zares poskrbeli zase? S kakšnimi tveganji se v resnici srečujemo? O tem, kaj se lahko zgodi, ko pregorite, so 4. junija spregovorili predstavniki managerjev na okrogli mizi Združenja Manager in Zavarovalnice Triglav. Med menedžerji, ki so predstavili svoje izkušnje, je bila tudi naša Maja Golob.

Več na: https://www.24ur.com/novice/slovenija/ko-te-bolezen-vrze-imas-cas-da-dol...

 

 

Kako vam lahko pomagamo?
Spoznajmo se ob kavi ali čaju - veseli smo novih izzivov.

Stopite v stik