V teh časih vse teče počasneje, tudi posel. Nihče ne ve, koliko časa bodo razmere trajale, niti kako bo, ko se bodo umirile. Lahko se smilimo sami sebi in primerjamo sedanjo situacijo s tem, kar je bilo, ali sanjamo o tem, kar bo. Lahko pa sprejmemo trenutne razmere, se z njimi soočimo in se vprašamo, kako jih lahko obrnemo v svoj prid.
Kaj lahko v trenutnih razmerah za posel naredite sami?
Kriza je preizkušnja za vrednote
V krizi so na preizkušnji osnovne človeške vrednote, pa tudi vrednote podjetja: pokaže se, iz kakšnega testa smo in kaj nam je v resnici pomembno: ali postavljamo na prvo mesto dobiček ali ljudi – zaposlene, stranke oz. skupnost. Ali želimo biti prvi na svetu ali prvi za svet.
Zdaj je čas, da oglaševalci svoja sporočila usmerimo v spodbujanje pozitivnih vrednot in navdihovanje ljudi, da podpirajo drug drugega in delajo dobro – zase in za družbo.
Vsi mi smo lahko drug drugemu 'najboljši sosed'. To je svet, v katerem smo lahko vsi zmagovalci in v moči nas, podjetij in naših oglaševalskih budgetov, je, da ga pomagamo ustvariti. Začnimo pri sebi.
Najpomembneje je, da ohranimo spoštovanje in empatijo do sočloveka. Posel bomo obnovili, z novimi izkušnjami ga bomo postavili na nove, močnejše temelje, izgubljeno zaupanje pa bo težko povrniti.
V znak podjetniške solidarnosti vam podarjam elektronsko različico knjige Ne čakaj na stranke - naj vam bo v navdih. V njej so ideje, ki vam bodo v pomoč pri razmišljanju o tem, kako izkoristiti notranje potenciale podjetja ter kako v novi realnosti okrepiti odnose s strankami, sodelavci in skupnostjo. V .pdf formatu si jo lahko brezplačno naložite TUKAJ.
Ostanite zdravi, srečno!
Copyright © 2024 SPAGO All rights reserved. Splošni pogoji.