Testimonials

Preberite si mnenja naročnikov:

»Podjetje Spago je prineslo svež veter v naše razmišljanje. Ves čas nas spodbujajo, da izhajamo iz potreb strank, čeprav smo trgovec, ki želi čim bolje izpostaviti prednosti izdelkov in ponudbe, ki jo nudimo. Seveda je to prav, vendar pa ključno razliko naredi način in pristop, kako želimo to povedati strankam. Lahko govorimo o samemu sebi in naši ponudbi, lahko pa vse to predstavimo skozi potrebe stranke. Verjetno ni potrebno posebej omenjati, kaj so nam svetovali v agenciji Spago.

Še nekaj je, kar loči podjetje Spago od številnih drugih ponudnikov na trgu – predanost, srčnost, sveže ideje, ki jih vedno prinašajo na naša srečanja, neposrednost in odkritost.

S preteklimi projekti smo bili zadovoljni, z enim večjih projektov pa smo celo presegli optimistično zastavljene cilje.«

Mojca Avšič
Izvršna direktorica strateškega trženja
Mercator d.d.

»Banka Koper je novembra 2014 že drugič sodelovala s podjetjem Spago pri izvedbi prodajne akcije za pridobivanje novih komitentov in novih poslov. Z zadovoljstvom lahko povemo, da je Spago tudi tokrat v celoti izpolnil naša pričakovanja. Storitev podjetja Spago ocenjujemo na visoki kakovostni ravni, z veliko mero kreativnosti, sistematičnosti in prilagodljivosti. Z eno oceno, odlična podpora za izboljšanje prodaje.«

Mojca Hočevar
Pomočnica direktorja sektorja
Banka Koper

Maja je dragocena sogovornica za strateški marketing, ki nam je pomagala pri repozicioniranju, opredelitvi ponudbe vrednosti ter ključnih prodajnih prednosti. Če smo se prej soočali s težavami pri prodaji, sedaj vsak sestanek pomeni zaključeno prodajo. Ponujamo iste storitve, ampak na drugačen način … in to je tista sprememba, ki predstavlja ključ do uspeha. Hvala, Maja! :)

Barbara Bregar-Mrzlikar
Direktor
CEED Slovenija

4 razlogi za sodelovanje z Spagom:  Kreativni. Zanesljivi. Odzivni. Uspešni.

Boštjan Bregar
CEO
Marg UK, Zmagovalec izbora Najpodjetniška ideja 2014

»Majo poslovno poznam že 18 let. Kadar potrebujem nasvet v zvezi z akcijami, pri katerih je cilj direktni odziv, se najprej obrnem nanjo. Kot bivšo sodelavko pa so me pri njej vedno najbolj navdušili arhivi, iz katerih je bilo razvidno, da je vsako akcijo skrbno načrtovala in disciplinirano beležila stroške in učinke. ROI je bil in ostal motor, ki jo žene naprej, zato dobri rezultati pri projektih, ki se jih s svojo ekipo loteva, niso naključje, temveč logična posledica.«

Barbara Modic
Direktor
Pristop Media
In kaj je vaš marketinški izziv?
Oglasite se na kavo (ali čaj, če vam je ljubši :)) - veseli smo novih izzivov.

Kontaktirajte nas