Spremenite kontakte v kupce - 9 namigov


Jun 2015
|
Spago
Avtor:
Maja Golob

9 namigov, ki vam pri tem lahko koristijo: 

1. Bodite konkretni.

Ne dovolite, da stranka ugotavlja, kaj ji sploh želite povedati. Jasno povejte stranki, kaj ji ponujate, kakšne koristi bo od ponudbe imela in kaj od nje pričakujete.

2. Enostaven način odziva. 

Dajte stranki na izbiro več načinov in poti, da se odzove. Stranka naj sama izbere tisto, ki ji najbolj odgovarja. Dovolite ji, da se odzove prek družabnih omrežij, obrazcev na pristajalni ali spletni strani, elektronski pošti, po telefonu, preko faksa, s pošiljanjem kupona ali z obiskom vašega prodajnega mesta.

3. Ponudba, ki je ni mogoče zavrniti. 

Ne glede na panogo, v kateri je vaše podjetje, stranke vedno pričakujejo koristi in ugodno ponudbo. Pripravite jim ponudbo, ki je ne bodo mogli zavrniti. Da boste pri tem čim bolj uspešni, dobro spoznajte potrebe svojih strank.

4. Uporabljajte odziven jezik.

Uporabite zgoščen, neposreden in pozitiven jezik. Npr. glagol »imeti« ima pozitivno konotacijo, medtem ko »kupiti« pomeni dajanje denarja in ima negativen prizvok. Dober tekstopisec pozna tovrstne zanke in jih zna obrniti v korist povečanja odzivnosti.

5. Komunicirajte z besedo in sliko.

Pokažite izdelek, pokažite ponudbo. Vključite grafične prikaze, tabele, sheme. Naj stranka dobi jasno predstavo o tem, kaj ji ponujate.

6. Vključite ime podjetja, logotip, naslov, telefon, naslov spletne strani podjetja, elektronski naslov, povezave na vaše profile na družabnih omrežjih …

Podatke o vas izpostavite na vsakem koščku direktne pošte, e-pošte, brošure, spletne strani. Ko vas stranka želi kontaktirati, mora imeti pred seboj vse kontaktne podatke.

7. Garancija.

Ste stranki ponudili garancijo pri nakupu izdelka? Koliko časa velja garancija? Jo je mogoče podaljšati? Dobra garancija lahko znatno poveča pripravljenost stranke za nakup.

8. Omejite trajanje ponudbe.

Določite rok, do katerega ponudba velja in do katerega pričakujete strankin odziv. Rok določite glede na tipičen čas, potreben za odločitev o nakupu vašega izdelka oz. storitve.

9. Vprašajte za naročilo! 

Bodite direktni! Naj vaša potencialna stranka ve, da želite, da postane vaša stranka.

Copyright Spago d.o.o. Vse pravice pridržane. Članke lahko ponatisnete le s pisnim dovoljenjem avtorja.

Spremljajte nas!

Naročite se na e-novice – če želite prodati več, se splača.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Vpišite znake, ki so prikazani na sliki.