Programi zvestobe

Ko pri naročnikih izvajam delavnice, v prvem koraku vedno naredim posnetek oz. diagnozo stanja. V praksi to pomeni sestanek z direktorjem, ki precej natančno opiše izzive, s katerimi se v podjetju soočajo, in pretekle aktivnosti, razgovori pa se tudi o morebitnih vzrokih za trenutno stanje.

Kako do zvestih strank?

Kako vzpostaviti uspešen komunikacijski program, ki bo za posledico imel večje zadovoljstvo in zvestobo strank?

Je program zvestobe res jamstvo za zvestobo?

Če želite povečati posle, se morate učiti iz preteklih izkušenj. Prisluhniti morate kupcem ter poglobiti odnose z njimi.

Kako za vedno obdržati stranke?

Cilj je eden: obdržati kupce, ustvariti dolgoročen odnos z njimi in si zagotoviti delež njihove denarnice.

Spremljajte nas!

Naročite se na e-novice – če želite prodati več, se splača.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.