Občutek nujnosti poveča odziv


Jun 2015
|
Spago
Avtor:
Maja Golob

Akcija direktnega trženja je brez odzivnega mehanizma nepopolna. Nikakor ni dovolj, da predpostavljate, da bo prejemnik sam ugotovil, kaj pričakujete od njega. Želite, da se prejemnik na vašo ponudbo odzove? Kako ga pripraviti do tega, da se bo odzval čim hitreje? Kako ustvariti občutek nujnosti?

Prejemniku vedno jasno povejte, kaj pričakujete od njega. Želite, da naroči vaš izdelek? Želite, da se s kuponom oglasi na vašem prodajnem mestu? Želite, da izpolni kupon s svojimi podatki v zameno za nagrado? Želite, da o vašem izdelku ali storitvi pove svojim prijateljem? Ali pa, da se med sejmom oglasi na vašem razstavnem prostoru? Karkoli že pričakujete od kupca, mu dajte to jasno do znanja.

Odličen način za povečanje odzivnosti je, da pri kupcu ustvarite občutek nujnosti. Poglejmo si primer:

»Ta posebna ponudba velja samo do 2. aprila!«

»V žrebu bodo sodelovali vsi kupončki, ki bodo na naš naslov prispeli do ponedeljka, 7. aprila.«

»Naročite »izdelek« do 7.aprila in zraven boste dobili darilo – pametni mobilnik Apple iPhone 6.«

Tovrstne omejitve vedno delujejo. Zakaj? Ker kupec ni pripravljen razmišljati. Če je ponudba neomejena, kupec ne bo čutil nuje, da se odzove. Tako pa, ko je kupcu na voljo le kratek čas za odziv, to pri njem ustvari občutek nujnosti in poveča odzivnost.

Občutek nujnosti lahko ustvarite tudi z omembo omejene količine izdelkov, z nagrado za prvih sto kupcev, ali npr. znižano ceno samo do določenega datuma.

Karkoli že pričakujete od kupca, določite DATUM, ki bo kupca pripravil do odziva. Verjemite mi, deluje.

Toda pozor: datum ne sme biti časovno preveč oddaljen od dneva, ko kupec prejme vašo ponudbo. Včasih podjetja naredijo napako in direktni pošti priložijo vrednostni bon s predolgim rokom veljavnosti (npr. 3 mesece od datuma prejema), kar pri potencialnem kupcu gotovo ne ustvari občutka nujnosti.

Copyright Spago d.o.o. Vse pravice pridržane. Članke lahko ponatisnete le s pisnim dovoljenjem avtorja.

Spremljajte nas!

Naročite se na e-novice – če želite prodati več, se splača.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Vpišite znake, ki so prikazani na sliki.