Ne pošiljajte nezaželene pošte!


Jun 2015
|
Spago
Avtor:
Maja Golob

Slovensko podjetje, turistični biser z atraktivno zimsko in letno ponudbo, mi že več kot leto dni vsakih nekaj mesecev pošlje novo brošuro, s prijaznim spremnim dopisom, v katerem me vabijo, da jih obiščem.

Kuverta je naslovljena name osebno, ime pravilno izpisano, brošura je privlačno oblikovana, ponudba celotnega kompleksa je pestra, v pismu pravijo, da si resnično želijo mojega obiska … Pa kljub vsemu temu njihove tiskovine vedno romajo direktno v koš.

Zakaj?

Prvič, niti približno ne vem, kje so dobili moje ime, in tudi odgovora na to vprašanje mi do danes še niso posredovali.

Drugič, že na začetku leta se odločim, kam in kako na počitnice, in tako imam takrat, ko dobim njihovo ponudbo, po navadi vse že izbrano in rezervirano. 

Tretjič, nikoli me še niso vprašali, ali me njihova ponudba sploh zanima, in če bi me, bi jim iskreno povedala, da ne, in tako z menoj ne bi imeli nepotrebnih stroškov.

Ja, in poleg vsega tega je zadnja ponudba, ki sem jo dobila v novembru, imela takoj pod naslovom napisano, da ponudba NE velja v času božičnih in novoletnih praznikov. 
Kaj ni vse skupaj malo čudno?! V isti sapi me vabijo, in ko že pomislim »mogoče pa le...«, mi rečejo »lahko, AMPAK …«.

In po vsem tem se verjetno nekdo v tem podjetju čudi, ker ni pričakovanega odziva, po drugi strani pa taista oseba verjetno govori o tem, kako pri trženju svojih storitev uporabljajo direktni marketing, kako personalizirajo direktno pošto, ki je sestavljena iz informativne brošure ter prodajnega pisma, kako komunicirajo neposredno s kupcem.

Mogoče so celo tako zelo predrzni, da pravijo, da ponudbo prilagajajo posameznim segmentom kupcev. No, mogoče pa vse skupaj v resnici tako tudi je, in sem se jaz po nesrečnem naključju znašla na njihovi listi …

Bojim pa se, da so moji sumi upravičeni in da je ta isti »nekdo« očitno pozabil na ključni element celotne zgodbe: pozabil je name – na njihovega potencialnega kupca! 

Ni mi postavil nekaj ključnih vprašanj:

  1. ali sploh želim prejemati njihove ponudbe; in če »DA«,
  2. kakšen tip počitnic me zanima, kaj od njih pričakujem ter koliko sem pripravljena zanje plačati, 
  3. kdaj sprejemam odločitve o počitnicah in
  4. ZAKAJ se NE odzovem na njihove ponudbe.

Vendar kot vse kaže, jih to ne zanima, pa čeprav bi jih (po moji oceni) moralo. Če že zato ne, da bi mi iz palete njihovih storitev vendarle našli in ponudili paket po moji meri, pa zato, ker bi namesto meni lahko to isto brošuro s pismom poslali nekomu drugemu, ki že lep čas sanja, da bi odšel na počitnice ravno tja in ravno v tem trenutku.

Tako bi se izognili nepotrebnim stroškom komuniciranja z menoj in denar uporabili za komuniciranje z nekom, ki ga tovrstna storitev zanima, ter tako celo kaj iztržili.

Bojim se le, da bi se v tem drugem primeru prejemnik pošte spraševal isto, kot se ves čas tudi jaz »pa kje za vraga so dobili moje ime?!«

In zelo verjetno je, da bi se celotna zgodba ponovila.

Copyright Spago d.o.o. Vse pravice pridržane. Članke lahko ponatisnete le s pisnim dovoljenjem avtorja.

Spremljajte nas!

Naročite se na e-novice – če želite prodati več, se splača.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Vpišite znake, ki so prikazani na sliki.