Kako izbrati agencijo za direktni marketing?


Jun 2015
|
Spago
Avtor:
Maja Golob

Kako izbrati agencijo za direktni marketing?

  1. Vaš prvi sestanek. Sogovornika na strani agencije zanima, kar mu imate povedati o vašem projektu, problemu, ciljih? Vas pozorno posluša, ali je vključil program »prodaja«? Če je agenciji pomembneje, da proda sebe in svoje storitve, če vas sogovornik ne posluša pozorno, kako lahko potem resnično razume vaše potrebe?
  2. Lokacija, lokacija - ta ni več pomembna. Agencijo plačate po opravljenem delu ter rezultatih, ki jih aktivnosti dosegajo, in ne po tem, kakšno konferenčno sobo ima. Prestižna lokacija sama po sebi ne zagotavlja boljše strategije, prodornejše kreative in ne poveča odzivnosti na direktno pošto. 
  3. Agencije rade navajajo imena pomembnih oseb, s katerimi sodelujejo, a kljub zvenečemu imenu, mogoče te osebe le niso najboljša izbira za vaš projekt. Izkušeni profesionalci na vsakem koraku stremijo k razvoju in širitvi mreže kontaktov. V projekt vključujejo tiste zunanje sodelavce, ki najbolje zadovoljujejo specifične potrebe posameznega projekta.
  4. Preglejte referenčno mapo agencije, vendar naj vas ne impresionira preveč. Poglejte, kaj so naredili za tista podjetja ali blagovne znamke, ki se po ciljih projekta, orodjih in proračunu lahko primerjajo z vami. Prepričajte se, da osebe, ki so zaslužne za pretekle rezultate agencije, sodelujejo tudi pri vašem projektu.
  5. Prepričajte se, da izbrana agencija konceptualno razume vaše podjetje, pozna vaš izdelek oz. storitev, da razume ciljno skupino in zna najti primeren način komuniciranja z njo. In nenazadnje; da pozna direktni marketing ter prednosti in pomanjkljivosti posameznih komunikacijskih orodij in medijev. Tako vam lahko prihrani marsikateri euro.
  6. Alternative direktnemu marketingu najdete v mreženju, priporočilih, blogih na spletu. Večje agencije svoje storitve oglašujejo, sodelujejo na konferencah in dogodkih, stroške, povezane s tem, pa plača klient, saj so vključeni v ceno storitev.
  7. Agencije so pogosto angažirane na več projektih hkrati. Zagotovite si, da bo imel vaš projekt vso potrebno podporo, da bo delo narejeno kvalitetno in končano v dogovorjenem roku.

Veliko uspehov vam želimo!

Copyright Spago d.o.o. Vse pravice pridržane. Članke lahko ponatisnete le s pisnim dovoljenjem avtorja.

Spremljajte nas!

Naročite se na e-novice – če želite prodati več, se splača.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Vpišite znake, ki so prikazani na sliki.