Kaj vas o marketingu lahko nauči Kosmodisk?


Sep 2015
|
Spago
Avtor:
Maja Golob

Ko ti v roke položijo plastični trak in ti povedo, da lajša bolečine v hrbtenici, gledaš z nejevero tako v sogovornika kot v izdelek. Še posebej, če si prej bil vajen delati na bolj »sofisticiranem področju«, kot so prodaja računalnikov in bančnih storitev. Toda prav s Kosmodiskom se je pred 23 leti začela moja kariera v direktnem marketingu. Hkrati je bil to tudi začetek nepozabne izkušnje, za katero sem še danes neskončno hvaležna.

Predstavitve izdelka po Sloveniji, neposreden stik s tisočimi ljudmi z mnogimi različnimi zgodbami, a z eno skupno težavo: bolečine v hrbtenici. Sledila je vzpostavitev klicnega centra, televizijski in tiskani oglasi z direktnim odzivom, širitev distribucije preko lekarn, prva produktna spletna stran … Kosmodisk je postal prodajna uspešnica ne le v Sloveniji, temveč v vsej vzhodni Evropi, majhno družinsko podjetje Studio Moderna, ki je verjelo vanj tako, da je od izumitelja odkupilo pravice za proizvodnjo, pa je na njegovih krilih poletelo in postalo največje podjetje za direktni marketing v regiji. 

V čem je skrivnost uspeha?

Pravzaprav je ni. Vse je tako zelo preprosto, da lahko uspe tudi vam.

  1. Kakšno je vaše poslanstvo, vaš namen?

Namen je bil jasen: ljudem olajšati bolečine v hrbtenici in jim s tem povrniti kvaliteto življenja. In prisluhnili so nam vsi tisti, ki so se v tem prepoznali.

  1. Osredotočite se na stranko in njene težave.

Bolečine v hrbtenici in križu. Ljudje radi govorijo o sebi, še raje o svojih težavah. Poslušajte. Sprašujte. Ponovno poslušajte. Ne razmišljajte o tem, kako boste prodali svoj izdelek, temveč o tem, kako lahko rešite problem stranke.

  1. Povejte, kako vaš izdelek rešuje težave stranke.

Nikoli in nikomur nismo obljubljali čudežev. Zgodbo smo pripovedovali skozi zgodbe strank, v katerih so se ljudje prepoznali, ter rezultate kliničnih raziskav, opravljenih na neodvisnih inštitucijah z različnih delov sveta. Tako smo si pridobili zaupanje in kredibilnost.

  1. Komunicirajte koristi za stranko.

Vsakdo, ki je kdaj izkusil bolečine v hrbtenici, ve, kaj pomeni, ko zjutraj ne moreš vstati iz postelje, ko enostavna vsakdanja opravila postanejo mukotrpna, ko si sam ne moreš zavezati niti vezalk na čevljih … In tudi zna ceniti, ko je njegova težava olajšana ali celo odpravljena.

  1. Uporabite priporočila zadovoljnih strank.

Iskrene izpovedi in priporočila zadovoljnih strank so bila pri Kosmodisku eno najmočnejših marketinških orodij. Saj veste: ljudje verjamemo sebi enakim, prijateljem, kolegom, znancem. In v času socialnih omrežij se dober, pa tudi slab glas, razširi zelo hitro. Priporočila strank podjetja še vedno premalo uporabljajo. Vse, kar morate storiti je, da stranke prosite za priporočilo. In verjemite, če so res zadovoljne, bodo z veseljem delile svojo izkušnjo.

SPOROČILO:

Odkrijte bolečino vaših strank. Povejte, kako jo vaš izdelek rešuje. Predstavite vrednost, ki jo ima rešitev težave za vaše stranke. Izpostavite koristi za stranko. Podkrepite svojo zgodbo z avtentičnimi izjavami strank.

IZZIV ZA BRALCA:

Ali veste, katere bolečine imajo vaše stranke?  Govorite v komunikaciji o svojem produktu ali o vaših strankah in o tem, kako le-ta uspešno rešuje njihovo bolečino?

Copyright Spago d.o.o. Vse pravice pridržane. Članke lahko ponatisnete le s pisnim dovoljenjem avtorja.

Spremljajte nas!

Naročite se na e-novice – če želite prodati več, se splača.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Vpišite znake, ki so prikazani na sliki.