CRM

Priznam, jaz sem dolgo časa bila, zato je bil dopust zame kazen. Ko sem si letos poleti vzela 30 dni dopusta, sem naletela na zelo različne odzive, od 'tebi pa res velja' in 'ja, to si vi, privatniki, lahko privoščite' do 'zakaj že prej nisi tega prakticirala?' in 'kaj boš pa počela toliko časa, a ti ne bo dolgčas?' …

Kaj imajo skupnega izdelek za lajšanje bolečin v hrbtenici, knjiga za ženske in agencija za direktni marketing? Na prvi pogled mogoče nič, v resnici pa zelo veliko. Ampak pojdimo lepo po vrsti.

Odgovor je na dlani: da se k vam vračajo, kupujejo pogosteje, porabijo pri vas več denarja, vas priporočajo prijateljem in hvalijo na družbenih omrežjih. Kaj pa dejansko naredite za to?

Kako je Sheetz pridobil izgubljene stranke?

Vse napore so vložili v maksimiranje zadovoljstva na točkah, ki so jih stranke označile kot ključne za sprejemanje nakupnih odločitev

V čem se uspešna podjetja ločijo od ostalih

Ustanovitelja podjetja Peppers & Rogers Group izpostavljata
7 lastnosti, po katerih se uspešna podjetja razlikujejo od neuspešnih.

Ali veste ZAKAJ stranke kupujejo vaše izdelke?

Določite ciljno skupino, ugotovite, kaj za vaše stranke pomeni "vrednost" in presezite njihova pričakovanja.

Koliko vaše podjetje stane slaba kvaliteta storitev?

Sposobnost podjetja prisluhniti kupcem bi morala biti danes v osrčju vsake uspešne strategije upravljanja odnosov s kupci.

Kako je American Express razrešil nezadovoljstvo?

Kako so preoblikovali celotno organizacijo v obliko, ki je postavila osnovo za rast, razvoj in dolgoročno dobičkonosnost.

Kako zaposlene naučiti, da bodo znali prisluhniti kupcem?

Pomembno je, da se zaposleni seznanijo s celotnim konceptom, da jim predstavite razloge ZA spremenjen način obravnave kupcev.

Spremljajte nas!

Naročite se na e-novice – če želite prodati več, se splača.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.