9 nasvetov za pripravo kvalitetne mailing liste


Jun 2015
|
Spago
Avtor:
Maja Golob

Mailing lista ali seznam naslovnikov ali adrema. Najpomembnejši del vaše akcije direktnega marketinga. Vaše občinstvo. Osebe, ki jim pošiljate sporočilo oz. ponudbo.

  1. Vaše obstoječe stranke bodo praviloma bolj odzivne na akcijo kot tisti naslovniki, ki vašega podjetja še ne poznajo.
  2. Osebe, ki so se že kdaj odzvale vaši ponudbi, bodo bolj odzivne na novo ponudbo kot tiste, s katerimi v preteklosti še niste komunicirali.
  3. Osebe, ki so že izrazile interes za vašo ponudbo, se bodo bolj verjetno odzvale ponudbi.
  4. Osebe v starosti od 18 do 35 let so (zaradi digitalne prenasičenosti) bolj odzivne na direktno pošto, tako v komunikaciji s fizičnimi osebami, kot tudi na medpodjetniškem trgu. Prav tako bolj odzivne so osebe v starosti od 65 let naprej, predvsem zaradi neuporabe digitalnih medijev.
  5. Ruralna področja bodo navadno bolj odzivna od urbanih. Razlog? Tam je manj trgovskih objektov, lokalov, zato je ponudba izdelkov in storitev manjša in večja verjetnost je, da bodo prebivalci teh območij kupovali preko spleta, pošte, katalogov ali telefona.
  6. Geografija je še kako pomembna. Odzivnost na ponudbo bo v različnih regijah različna, prav tako bodo razlike po pokrajinah, poštnih številkah ipd.
  7. Osebe, ki so od vas v preteklosti že večkrat kupovale, bodo bolj verjetno kupovale pri vas tudi v prihodnosti. Nasprotno pa bodo občasni kupci manj odzivni na vaše ponudbe.
  8. Vpliv sezone ni zanemarljiv. Vsaka industrija ima svojo sezono. Včasih ji sicer pripišejo večji pomen kot ga ima, ampak dejstvo je, da obstaja sezonskost vsake ponudbe, industrije, panoge. Kljub temu naj vas to ne ustavi.
  9. Kako ažurni so podatki? Ljudje menjajo službe, se selijo, umirajo, podjetja menjajo naslove, zaposleni funkcije … Preverite ažurnost vašega seznama pred začetkom akcije.

Spoznajte svoje kupce: opazujte, dopolnjujte podatke in izpopolnjujte profile kupcev. Združite znanje in informacije iz vseh kontaktnih točk v podjetju.

In ne pozabite: kvalitetna mailing lista predstavlja 40 odstotkov uspešnosti akcije!

Copyright Spago d.o.o. Vse pravice pridržane. Članke lahko ponatisnete le s pisnim dovoljenjem avtorja. 

Spremljajte nas!

Naročite se na e-novice – če želite prodati več, se splača.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Vpišite znake, ki so prikazani na sliki.