Glas strank

Vaše stranke poznajo vse odgovore, le vprašati jih morate.

Pogovorimo se o vaših strankah. Kdo so? Zakaj kupujejo pri vas? Kakšne potrebe, težave imajo? Kako jim vaš izdelek / storitev pri tem pomaga? Kakšna je njihova izkušnja z vašim podjetjem, z vašimi zaposlenimi, trgovino ali spletno stranjo?

Ugotavljanje razloga ZAKAJ je lahko izziv, ugotavljanje razloga ZAKAJ NE pa predstavlja še večjega. Kakorkoli, vaše stranke so tiste, ki poznajo vse odgovore. Vse, kar morate storiti, je, da jih VPRAŠATE in z največjim zadovoljstvom vam bodo odgovorile.

Veliko se boste naučili o sebi, o vašem podjetju in zaposlenih – o zadevah, ki jih nikoli ne najdete v vaših poslovnih poročilih. Pridobili boste dragocen vpogled, ki vam bo pomagal oblikovati učinkovitejše marketinške aktivnosti.

 

Uporabniška izkušnja (analiza sledenja očem, angl. Eye Tracking)
Fokusne skupine
Intervjuji strank
Skrivni nakupi
In kaj je vaš marketinški izziv?
Oglasite se na kavo (ali čaj, če vam je ljubši :)) - veseli smo novih izzivov.

Kontaktirajte nas